O trudnym wyborze i niespodziewanej pomocy

Wybór bohatera nie jest sprawą łatwą. Taka osoba powinna być kimś naprawdę wyjątkowym. 


Jest nim:  

JAN PAWEŁ II (JP II)


Kiedy zastanawiałam się, dlaczego Jan Paweł II jest dla mnie wzorem godnym naśladowania - wzięłam z półki do ręki książkę, którą otrzymałam od mojej matki chrzestnej. Przeczytałam znajdującą się na pierwszej stronie dedykację i wątpliwość kto jest prawdziwym "SUPER HERO" zniknęła. Wzięłam szybko telefon i zadzwoniłam do Martyny. Po krótkiej rozmowie powstał pomysł na tego bloga.

A co do dedykacji - oceńcie sami.




Dedykację tą znalazłam w książce Małgorzaty Skowrońskiej i ks. Roberta Nęcka pt. Chłopiec z Wadowic. Biografia błogosławionego Jana Pawła II dla dzieci, którą ukazała się nakładem Wydawnictwa Zielona Sowa z Krakowa w 2011 roku.

1 komentarz: